Backoffice
Onder backoffice verstaan wij die administraties die zorg dragen voor een professionele
Algemeen
organisatie waarmee je bedrijf op een proactieve wijze kan worden aangestuurd.
Wij hebben gekozen voor een modulaire aanpak, zo bepaal je zelf van welke
administraties van Support Buddy je gebruik wenst te maken.Begroting
van je accountant heeft Support Buddy een begrotingsmodule ontwikkeld waarmee
je de prognose voor de komende drie jaar kunt gaan bepalen. Aan de hand van deze
begroting weet je nu aan het begin van ieder boekjaar wat je streven gaat worden
voor de aankomende jaren.Financiële administratie
aan het einde van iedere periode automatisch naar de boekhouding wordt doorgezet .
De inkoopfacturen scan je met een scanner of fotografeer je met je Iphone of Android toestel
en mail je naar ons door. Met scan en herken worden deze verwerkt in de journaalpost van
Twinfield en de PDF inkoopfactuur wordt bij de journaalpost opgeslagen. Betalingen van crediteuren
worden met de Sepa module voor je klaargezet, je hoeft deze dan alleen nog maar te (importeren),
te controleren en te autoriseren in telebanking. De volgende dag worden de bankafschriften
automatisch in Twinfield ingelezen en verwerkt.Fiscale administratie
Op deze manier worden de aangifte omzetbelasting na goedkeuring, automatisch verwerkt.
Zo ook de maandelijkse aangifte loonbelasting, die middels het personeelsadministratiesysteem
Numbers ook naar de Belastingdienst wordt doorgezet en in Twinfield worden geboekt.
Support buddy verzorgt ook de jaarcijfers, de aangiftes vennootschaps- en inkomstenbelasting.Voorraadbeheer
mogelijk te werken met vaste bestelmomenten. Daarom heeft Support Buddy speciaal voor
de voorraadbeheermodule in Optifile een prognose tool ontiwikkeld, waarmee je op basis
van de historische aantallen per merk precies voor de komende jaren kunt gaan bepalen
wat het te vewachten verkoopaantal monturen per merk gaat worden. Personeel- & salarisadministratie
Support Buddy biedt ook op dit gebied ondersteuning en kan je de gehele personeelsadministratie
uit handen nemen. Het gaat daarbij onder andere om: salarisadministratie, contractbeheer,
CAO Optiekbedrijven en secundaire arbeidsvoorwaarden, loonbelastingaangifte,
werkkostenregeling, ziekteverzuim en verzekeringen.Algemene administratie
algemene voorwaarden, debiteurenbeheer en de administratie betreffende lease- en
creditcardmaatschappijen. Veelal ingewikkelde zaken die voor ons dagelijkse kost zijn.Management informatie
En wat is het kooppatroon van je klanten? Vragen die heel interessant kunnen zijn voor
het bepalen van je strategie en het vormgeven van je marketingbeleid. Middels ons
managementinformatiesysteem krijg je op eenvoudige wijze inzicht in deze en andere gegevens.Privé administratie
jouw privé administratie beheren en je adviseren op dit gebied. Onder deze administratie
vallen bijvoorbeeld arbeidsongeschiktheids- en overige verzekeringen, lijfrente,
hypotheken, pensioenen en toeslagen Belastingdienst.